REKLAMÁCIA

Bol Vám doručený poškodený tovar alebo nespĺňa požadovanú kvalitu? Každý náš zákazník má nárok na reklamáciu tovaru.

 

Ako vyreklamovať tovar?

 

    • Stiahnite si náš Reklamačný formulár. Môžete nám ho zaslať elektronicky na e-mail obchod@moodstores.sk alebo ho pribaľte k tovaru.

    • Tovar bezpečne zabaľte do krabice tak, aby nedošlo k ďalšiemu možnému poškodeniu a znehodnoteniu.

    • Pre bezplatné zaslanie môžete využiť akékoľvek výdajné miesto Packety, kde nahlásite náš identifikačný kód: 92831733 a o všetko ostatné sa postarajú na pobočke. Najbližšiu pobočku nájdete na www.packeta.sk/pobocky.

 

  • Pri využití iného prepravcu, zašlite tovar na adresu: P.O.Hviezdoslava 2306/36, 955 01 Topoľčany. Balík nesmie byť odoslaný na dobierku - nebude prevzatý.

  • Po prevzatí tovaru z našej strany začína plynúť 30 dňová lehota na uplatnenie reklamácie, ktorá sa však môže meniť na základe vzájomnej dohody.

Viac informácií nájdete v sekcii reklamačný poriadok.

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.